Monday, June 13, 2011

紫色三姐妹万用钥匙包 (客订) Purple 3 Sisters Multi Purpose Key Chain Pouch (Custom Made Order)

这个订单是好久前就“听”说了,可是事主却一直没有露面,我也以为她应该是没兴趣了,所以我也不以为意。怎么知道在大概一个月前的下午,我接到了一通电话,说她是某某人的妹妹,要向我订三个万用钥匙包,全都要紫色的,待会把名字发给我。我就这样蒙查查的接了这个订单。这位顾客是我旧同事的妹妹,她们家三姐妹都和我订过东西。

其实要用紫色的布对我来说不难,爱紫如命的我一定不缺紫色的布,可是她指明不要花的,那就有点伤脑筋了。搭搭配配总算让我配成了三个钥匙包出来,希望那三位小姐会喜欢。

I have "heard" about this order for quite some time but no confirmation from the real customer. Until about a month ago, I received a phone call from a young lady saying that she's someone's sister and would like to order 3 multipurpose key chain pouches, all required in purple color. This lady is my ex-colleague's youngest sister, so co-incidently all the 3 sisters from their family have ordered from me before.

To be frank, purple is my favourite color and thus I have plenty of purple fabrics so I have no problem in matching the fabrics. At the end I managed to mix & match 3 difference style key chain pouches, hope the 3 ladies will like them.







No comments: