Sunday, May 15, 2011

狗儿手机包(客订) Doggie Handphone Pouch (Custom Made Order)

同事在很久以前就和我提说要订个手机包送给一位男性朋友。无奈我年纪大了,记忆消退,尽然把这件事给忘得一干二净。一直到不久前,她向我提起时,我才恍然大悟。在选布料这方面花了很多时间,终于都选好打算忙完手上的东西才开工时,我的同事竟然跟我说多两天是这位朋友的生日,这个手机包正打算拿来当作生日礼物,所以我就赶工把它完成。幸好只花了我两个晚上的时间就完成咯!

Another handphone pouch again! This is deisgned for a guy, so try to be as simply as possible. My colleague ordered for her friend's birthday present. We took some time on choosing the right fabric, at the end we chose to use doggie as this guy likes dogs very much.

No comments: